CMCE
CMCE - Competencies in Marketing for Trainers in Continuing Education
Marketing ve vzdělávání dospělých
G2-P-2004-2
Současný trh celoživotního vzdělávání prochází mnoha změnami. Pro komerční i nekomerční vzdělávací instituce a organizace je marketing klíčem k úspěchu. Nicméně, stupeň a kvalita marketingu ve vzdělávání dospělých se liší. Vzdělávací organizace musí přizpůsobit své know-how novým marketingovým koncepcím, aby mohly být na svém trhu úspěšné.
Cílem projektu učícího se partnerství je optimalizovat dosavadní marketingové praktiky a započít novou evropskou formu spolupráce v oblasti marketingových strategií vzdělávacích společností.
Zúčastněné organizace a jejich lektoři / zaměstnanci se v rámci projektu vzájemně učí:
-
Jak poutavě prezentovat svou nabídku služeb a jak ji udělat atraktivnější
-
Mají možnost vytvořit si jasnou externí image své organizace (reklama, získání nových zákazníků, vztahy s médii, webové stránky)
-
Dostanou možnost účastnit se evropských projektů a najít zákazníky na evropské úrovni
-
Jak zlepšit kvalitu své práce
-
Jak stanovit příznivý poměr užitek/cena
To vše si partneři projektu CMCE vyzkoušeli také formou her a skupinových soutěží na mezinárodních setkáních, která dosud proběhla:
-
v Německém Karlsruhe (říjen 2004)
-
ve Vídni (únor 2005)
-
v Praze (květen 2005)
-
v jihofrancouzském městečku Auvillar (červenec 2005)
-
v Italském Palermu (listopad 2005)
Více informací o projektu nalezneta na webové stránce projektu: https://www.team-training.de/projekte/grundtvig/index.htm