CMCE

CMCE - Competencies in Marketing for Trainers in Continuing Education

Marketing ve vzdělávání dospělých

G2-P-2004-2  

 

Současný trh celoživotního vzdělávání prochází mnoha změnami. Pro komerční i nekomerční vzdělávací instituce a organizace je marketing klíčem k úspěchu. Nicméně, stupeň a kvalita marketingu ve vzdělávání dospělých se liší. Vzdělávací organizace musí přizpůsobit své know-how novým marketingovým koncepcím, aby mohly být na svém trhu úspěšné.

  

Cílem projektu učícího se partnerství je optimalizovat dosavadní marketingové praktiky a započít novou evropskou formu spolupráce v oblasti marketingových strategií vzdělávacích společností.

  

Zúčastněné organizace a jejich lektoři / zaměstnanci se v rámci projektu vzájemně učí:

  • Jak poutavě prezentovat svou nabídku služeb a jak ji udělat atraktivnější

  • Mají možnost vytvořit si jasnou externí image své organizace (reklama, získání nových zákazníků, vztahy s médii, webové stránky)

  • Dostanou možnost účastnit se evropských projektů a najít zákazníky na evropské úrovni

  • Jak zlepšit kvalitu své práce 

  • Jak stanovit příznivý poměr užitek/cena

 To vše si partneři projektu CMCE vyzkoušeli také formou her a skupinových soutěží  na mezinárodních setkáních, která dosud proběhla: 

  • v Německém Karlsruhe (říjen 2004)

  • ve Vídni (únor 2005)  

  •  v Praze (květen 2005)

  • v jihofrancouzském městečku Auvillar (červenec 2005)

  • v Italském Palermu (listopad 2005)

  •  

Více informací o projektu nalezneta na webové stránce projektu: https://www.team-training.de/projekte/grundtvig/index.htm